NISSAN PAN EUROPE VEJHJÆLP

NISSAN PAN EUROPE VEJHJÆLP
00800 1264 7726
+45 79 42 44 50
Under Nybilsgarantien er vejhjælp eller bugsering til nærmeste Nissan-værksted dækket, hvis De i tilfælde af en hændelse ikke er i stand til at fortsætte Deres rejse på sikker vis.

NISSAN PAN EUROPE VEJHJÆLP
Nissan Pan Europe Vejhjælp er et ekstra serviceprogram, der skal hjælpe Dem, hvis der pludselig opstår et uheld med Deres bil, som forhindrer Dem i at fortsætte Deres rejse på sikkerhedsmæssig forsvarlig vis. Nissan Pan Europe Vejhjælp gælder i hele Europa, hvor der findes autoriserede Nissan-forhandlere. Denne service er tilgængelig nat og dag, syv dage om ugen. Både garantidækkede sammenbrud og trafikuheld dækkes.

2. NISSAN PAN EUROPE VEJHJÆLP SERVICE INDEHOLDER
Hovedservicen i Nissan Pan Europe Vejhjælp omfatter reparation af Deres køretøj på stedet og/eller bugsering til den nærmeste Nissan-forhandler. I tilfælde af trafikuheld, eller hvis deres køretøj er blevet bugseret til den hjemlige forhandler, er kun hovedservice tilgængelig. Ekstra Service: Hvis hændelsen er forårsaget af garantidækket sammenbrud og køretøjet ikke kan repareres, samme dag, hos den nærmeste forhandler, hvortil køretøjet blev bugseret, er følgende ekstra service tilgængelig:
 
1. Hvis køretøjet kan repareres og gøres klar inden for 3 arbejdsdage, tilbyder Nissan Pan Europe Vejhjælp
- Et gratis hotelophold i førerens og passagerernes ventetid eller
- Transport til hjemmet og tilbagerejse til afhentning af køretøjet eller
- Erstatningskøretøj til fortsættelse af rejsen.

Hotellet vil være 3-stjernet eller tilsvarende, inkl. morgenmad. Til hjemtransporten af fører og passagerer arrangerer og betaler Nissan Pan Europe Vejhjælp taxa op til 50 km, togrejse på 1. klasse, hvis hændelsen opstod mere end 50 km fra hjemmet, eller flybillet på økonomiklasse, hvis hændelsen opstod mere end 1.000 km fra hjemmet. Tilbagerejsen til afhentning af det reparerede køretøj gives til kun til føreren, med samme transportmidler. Erstatningskøretøjet til fortsættelse af rejsen vil være en lejebil af lignende klasse som kundens eget køretøj.

2. Hvis køretøjet ikke kan repareres og gøres klar inden for 3 arbejdsdage, transporteres køretøjet og dets passagerer hjem eller til hjemmeforhandleren.  

For detaljeret information omkring Nissan vejhjælp og undtagelser læs venligst i servicehæftet.

SÅDAN OPNÅR MAN NISSAN PAN EUROPE VEJHJÆLP SERVICE
I tilfælde af, at De kommer ud for en hændelse, som er dækket af Nissan Pan Europe Vejhjælp, og De ønsker at bruge denne service, skal de ringe til gratisnummeret 00800 1264 7726.

Hvis de ikke kan få kontakt, når De ringer udenlands fra, eller af tekniske årsager, kan De benytte reservenummeret +46 858 771 795.

Hav venligst følgende oplysninger parat til Nissan Pan Europe Vejhjælp serviceudbyderen:
- Køretøjsmodel, indregistreringsnummer og serienummer (chassisnummer)
- Første indregistreringsdato for Deres køretøj
- Problemets karakter og Deres opholdssted
- Navnet på den forhandler, som har solgt Dem køretøjet
- Deres navn og telefonnummer.